Verzenden & Retour
VERZENDEN
Wij verzenden onze producten tussen de 1 – 3 werkdagen. Onze producten worden via Post nl verzonden, u ontvangt een track- en trace code wanneer wij uw bestelling hebben verzonden. Bij kortingsacties en feestdagen kunnen de levertijden wat afwijken van wegen de drukte.
LET OP! Door de omstandigheden rondom Covid-19 kunnen de levertijden afwijken.
RETOUR
Bij Delica Derma heeft u het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
– Het artikel is niet beschadigd
– In originele verpakking en ongeopend
– Afgeprijsde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.
U kunt de producten per post retourneren. De verzendkosten van een retourbestelling zijn te allen tijde voor eigen rekening. Indien de producten ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, zal Delica Derma het aankoopbedrag excl. verzendkosten binnen 14 werkdagen terugstorten op uw rekening.
Heeft u verder vragen, klachten of tips neem dan gerust contact met ons op.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@delicaderma.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Voor uitgebreide informatie over de algemene voorwaarden kunt u ons uiteraard een mail sturen dan zullen wij u deze uitgebreid toelichten.